Friday, January 30, 2009

Αποκαλυπτήρια

Δεν σκοπεύω να κάνω το indymedia πεδίο προσωπικής αντιπαράθεσης, αλλα δεν μπορώ και να μην απαντήσω

Αφου με ανακάλυψες ως Σιούνα, μετά ως ανηψιό του Σιούνα στο τέλος ανακάλυψες και τα κινητρα αυτής της συνομωσίας...Να πάρουμε τη Βαβέλ!!! Όλο αυτό λοιπόν έγινε για να πάρει ο κατά 50% ιδιοκτήτης της Βαβέλ, τη Βαβέλ. Δεν είμαι σίγουρος ότι παρακολουθώ το συλλογισμό, "μέσα είναι όλα αυτά για να πάρει το περιοδικό", από ποιόν να το πάρει, απο το Σιούνα;
Η υπογραφή σου μπήκε στην "απάντηση των συνεργατών", εκεί διατυπώνεται και η θεωρία του μοναχικού τρελλού και διατυπώνεται αδυναμία κατανόησης των κινήτρων, τα οποία τέλικα, βέβαια ήξερες...Το όνομά μου δεν έχει καμία σημασία, αυτό που έχει σημασία είναι αυτά που λέω...Αυτοί που έχουν συσπειρωθεί αφάνταστα, αλλά δεν εμφανίζονται πουθενά τι κάνουν; Κάποιοι έχουν διαχωρίσει επώνυμα τη θέση τους, είναι ευπρόσδεκτοι να γράψουν κι εδώ.
Τόσες μέρες να αναμασάμε τα ίδια και τα ίδια, τη μία βάναυση επίθεση στο Φεστιβάλ, μετά προσπάθεια να πάρουμε τη Βαβέλ, φτάνει πια. Κάτι επί της ουσίας θα πείτε ;

4 comments:

  1. Σιγά μην τσιμπήσω...Δεν πα να είσαι ο ανηψιός,ο γαμπρός η θεία του και ο Αlex Varenne αυτοπροσώπως,όχι μωρό μου δεν θα σου κάνω τη χάρη.Σκασίλα μου να σε πείσω.Με όλη σου την κακοήθεια με απωθείς.Ήρθα μέχρι εδώ και έφριξα.Ωστε εδώ είναι η βιοτεχνία λάσπης;Γουαου.Παλατάκι.Λοιπόν,μια για πάντα εγώ δεν ήρθα εδώ μέχρι τώρα.Τώρα κατάλαβα γιατί μίλαγες περί ανωνυμίας.Αχ!Αν δεν έριχνες τόσες παναγίες και χριστούς όταν με αντίκρυζες θα ήξερες πως μπαίνω ελάχιστα στο διαδίκτυο και όταν γράφω,υπόγράφω.Επειδή αυτό σου είναι βέβαια ξένο,έτσι που σου αρέσει να τα ρίχνεις από την αναπαυτική μεριά,έκρινες εξ ιδίων τα αλλότρια.Το πιο αστείο είναι αυτό με την Κίνα.Και έλεγα ρε τι λέει αυτή;-σόρρυ ακόμα μπεδεμένος είμαι με την ταυτότητα σου.Ποια χώρα;Τι έκανα;Τώρα είδα "Κίνα"λέει,είναι κάποιο σύνθημα,κάποιο χάπι;Λοιπόν τι;Πήγαν τα έργα μου στη Κίνα,μαζί με άλλους 30 και τι;Πρέπει να νιώθω ενοχές για αυτό;Λοιπόν,επειδή είναι Παρασκευή βράδι και βγαίνω σε λίγο,αν νομίζεις πως θα κάτσω εδώ να βρίζομαι με αγνώστους έχεις χάσει.Κάνω άλλα πράγματα πιο απολαυστικά για να εκτονωθώ.Για να μην αρχίσεις τα "περιμένουμε" και "δεν πήραμε απάντηση" και το παρανοϊκο γαϊτανάκι.
    Κάντε μηνύσεις,΄πλακωθείτε στα δικαστήρια,εγώ θα βλέπω από μακριά.Σπάστηκα χοντρά που γαμήσατε τη Βαβέλ με όλη αυτή την επίθεση.Του τα έιχα πει και το έγραψα χτες και πολύ διακριτικά, του Σιούνα.Η χαρά των εχθρών μας είναι όλα αυτά.Επιβεβαιώθηκα 100%.Γυρνάνε όλοι οι βρυκόλακες και λένε τα χειρότερα.ποιός άνοιξε όλη αυτή τη χολέρα κατηγορώντας το ίδιο του το σπίτι;Λοιπόν,γράφω αυτά για να μη θεωρήσεις πως δεν κατάλαβα ή να μη με πεις κιοτή ΑΛΛΑ είμαι ολοκάθαρος μωρό μου.Μαζευτείτε και γράφτε σεντόνια ότι είμαι ατάλαντος,ο χειρότερος,ό,τι γουστάρετε.Δεν θα ξαναπεράσω.Ικανοποιήθηκε η περιέργεια μου.
    Γιατί να ασχοληθώ;Αυτό που δεν καταλαβαίνεις-σου είναι ξένη προφανώς αυτή η στάση-είναι πως δεν ειρωνεύομαι όταν λέω να κάνετε ένα περιοδικό.Η Βαβέλ είναι πτώμα που αποσυντίθεται.Οι πιτσιρικάδες τη θεωρούν παρελθόν.Θα σου το είπε ο "συγγενής" στον ΑΚΤΟ σου πως έδινα μάχη να αποδείξω το αντίθετο,όχι για να φανώ μεγάλος,αλλά γιατι το πίστευα.Αλλού ζει πια το κόμικ στην Ελλάδα.Να,είδες τι αφελής είμαι;Πάω να κάνω σοβαρή καλόπιστη συζήτηση με "Σένα".Λοιπόν,αντίο οριστικά.Καλά ξεμπερδέματα (ο-ξέρεις-ποιος)

    ReplyDelete
  2. Ώστε πρώτη φορά έρχεσαι εδώ; Δεν ήξερες; Μήπως ξέρεις τι είναι η διευθυνση IP;
    Τι ελάχιστα μπαίνεις, όλο αυτό λες, έχω να κάνω κόμικς, δεν είμαι αργόσχολος, παρακαλώ μην μου απαντήσετε και με το που γράφω κάτι, ΤΣΟΥΥΥΠ εμφανίζεσαι. Μην συνεχίζεις την ιστορία για την αποψή μου για τη δουλειά και άσχετη είναι, και δεν έχει καμία αξια και το ξεκαθάρισα, δεν είμαι ιστορικός της τέχνης...Και φυσικά το μπλογκ δεν υπάρχει για να κάνουμε επίθεση σε σένα. Ποιος την έκανε πτώμα τη Βαβέλ; Εσένα προσωπικά σου έχει προσφέρει κάτι η Βαβέλ;(μην θεωρηθεί ότι μιλάω για χρήματα, προσφορά εννοώ αν σε βοήθησε στην καριέρα σου). Πια είναι η κακοήθειά μου; Από τα κείμενα και τα σχόλια που υπάρχουν εδώ μέσα, στα δικά μου διακρίνεις κακοήθεια; Αλλά ξέχασα, αφού δεν θα ξαναμπείς δεν θα το δείς και δεν θα απαντήσεις...

    ReplyDelete
  3. Meh. The magazine was crap during the last three years anyway. Though the graphic design was quite lovely in spots.

    ReplyDelete
  4. oh was it now, "George". I guess that settles it, does it. Kostakis Annan's stories; some of the best international comics artists; "non"-political articles that were more directly political than most supposedly political publications out there; editorials that swam against the stream of the neo-liberal paranoia of the greek society. For those who understood, Vavel spoke of the Greek revolt years before it arrived. Now that the revolt has arrived, we need Vavel more than ever.

    Those who want to understand will understand. The rest will be looking at lovely spots in the graphic design.

    ReplyDelete