Sunday, January 25, 2009

Απάντηση απο Γιώργο Σιούνα

Θεωρώ την τελείως άσχετη με το πρόβλημα, την πραγματικά υβριστική και απαράδεκτη και, προς το παρόν, ανώνυμη ανακοίνωση, ως απόπειρα μετάθεσης του θέματος.
Το πόσο τίμησα και εξακολουθώ να τιμώ τους πραγματικούς συνεργάτες της ΒΑΒΕΛ το ξέρουν όλοι. Δεν ήρθα σε αντπαράθεση με κανένα και ποτέ. Για τους συντριπτικά περισσότερους έδωσα μάχη να αναδείξω τη δύναμη του ταλέντου τους και να τους δώσω τη δύναμη να προχωρήσουν.
Με τους ανθρώπους που μόνο αγάπη τους έδωσα και μόνο βοήθησα, που τους τίμησα έμπρακτα, αποκλείεται να με βάλει η κυρία Τζούδα σε αντιπαράθεση.
Για αυτό τους ρωτάω έναν-έναν χωριστά και περιμένω απάντηση από έναν-έναν χωριστά. Γνώριζαν αυτό το κείμενο; Υπάρχει έστω κι ένα ψήγμα αλήθειας σε όσα αναφέρει σχετικά με εμένα και με αυτούς αυτό το ανώνυμο κείμενο;
Ο μόνος που δεν κρύβεται πίσω από την ανωνυμία τού “οι συνεργάτες” είναι ο Μάρκος Θεοδωράκης, που ελάχιστα γνωρίζω και η συνεταίρος μου επέμενε να εμφανίζει ως συνεργάτη του περιοδικού χωρίς να έχει την παραμικρή σχέση, άρα είναι αδύνατο να ξέρει τι συνέβαινε στη δουλειά μου.

Όσον αφορά την ουσία του θέματος σας παραπέμπω στην πρώτη μου ανακοίνωση στην οποία είναι ολοφάνεροι οι λόγοι που με υποχρέωσαν να διαχωρίσω τη θέση μου.
Για όσους κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν, το θέμα μου είναι ακριβώς η προστασία της Βαβέλ και του Φεστιβάλ από αυτό το Σύλλογο, που αποτέλεσε, ανάμεσα στα άλλα και και την πύλη εισόδου πολιτικών και οικονομικών συναλλαγών, τελείως ξένων με την ιδεολογία και την ηθική της Βαβέλ.

No comments:

Post a Comment