ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΚΟΜΙΚΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ «ΒΑΒΕΛ»
Οι "συνεργάτες" λοιπόν, έτσι γενικά, απαντήσανε...ποιοί είναι αυτοι ; Δεν μπορούν να βάλουν το όνομά τους τουλάχιστον ;
Με αφορμή τη βάναυση επίθεση που δέχεται το Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς και ειδικά η εκδότρια του περιοδικού «Βαβέλ» Νίκη Τζούδα, νιώθουμε την ανάγκη ως ομάδα που εργάστηκε, στήριξε και συνεχίζει να δημιουργεί στα πλαίσια αυτής της μοναδικής για τα ελληνικά δεδομένα διοργάνωσης, να δηλώσουμε τα εξής για να διαλύσουμε οποιαδήποτε προσπάθεια θλιβερής συκοφάντησης.
Κατ’ αρχήν, θέλουμε να δηλώσουμε πως τιμούμε τον Γιώργο Σιούνα για την προσφορά του, καθώς και για τη συμμετοχή του σε όσα όλοι μας κάναμε τόσα χρόνια. Δυστυχώς, φαίνεται πως τον έχει καταλάβει το «σύνδρομο του Ηρόστρατου»: στόχος του προφανώς έχει γίνει το να μνημονεύεται στο εξής για τις καταστροφικές του τάσεις.
Τιμούνε τον Γιώργο Σιούνα...αλλά είναι αυτοκαταστροφικός...τιμούμε και την αυτοκαταστροφή, τιμούμε και τον Ηρόστρατο άμα κάτσει...γιατί γνωρίζουμε και από αρχαία ελληνική γραμματεία...
Όσοι συμβιώνουμε σ’ αυτή τη δημιουργική κοινότητα (τόσο στο πιο ευρύ σχήμα του Φεστιβάλ όσο και στο περιοδικό), η οποία αναπτύχθηκε με κανόνες ισονομίας, διαπιστώσαμε με έκπληξη στην αρχή, και με οδύνη εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια, την αλλαγή στη συμπεριφορά και τη στάση του. Αυτό που άρχισε σαν μια απόσυρση και αρνητική συμπεριφορά προχώρησε σε μια επιθετική αυταρχική στάση και απαξίωση όλων των κοινών μας προσπαθειών. Το αποτέλεσμα ήταν η υπονόμευση του περιοδικού, για την αρχισυνταξία του οποίου ήταν υπεύθυνος, φτάνοντας από μηνιαίο που ήταν να κυκλοφορεί 4-5 φορές το χρόνο, και η πλήρης αποχή του από τη δημιουργική ομάδα του Φεστιβάλ.
"Όσοι συμβιώνουμε σε αυτή τη δημιουργική κοινότητα..." Ποιοί είστε ; Συμβίωση δημιουργία, κοινότητα, με μια πρόταση μαζέυεις κατευθείαν όλο το χαρτί..αριστεροί, καλλιτέχνες όλοι μαζί, εκτός και αν δεν είστε υπέρ της συμβίωσης ή της δημιουργίας...μα τι λέτε; Εμείς τιμούμε τη συμβίωση τη δημιουργία αλλά πάμε και ένα βήμα παραπέρα, τιμούμε και την κοινότητα...Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δύσκολο για σας να παρακολουθείτε το Γιώργο σε αυτή την κατρακύλα, (Τιμούμε τον κατήφορο) κάνατε τόσα πολλά για να τον βοηθήσετε, απειλές, εκβιασμοί, πόλεμο...
Είναι σαφές ότι ενώ στην αρχή απλά τον λυπόσασταν, στη συνέχεια δυστυχώς φοβόσασταν πλέον για την ασφάλεια σας και την δημοκρατία εν γένει, αφού εκτός από επιθετικός ήταν και αυταρχικός.....
Υπονόμευσε το περιοδικό, το οποίο ο ίδιος έβγαζε με πολύ κόπο...μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος ; Τι ακριβώς έκανε ; Πως καθυστερούσε την κυκλοφορία του ;
Η συμβίωση άρχισε να γίνεται πολύ δύσκολη με όλους τους συνεργάτες. Το «Εγώ», όπως φαίνεται και από την υβριστική και απίστευτη ως περιεχόμενο επιστολή του, δεν είχε περιθώρια για να λειτουργήσει μέσα στο «Εμείς». Όσα διαβάζουμε σήμερα μας φαίνονται απίστευτα. Μα τα γράφει ο Γιώργος Σιούνας αυτά;
Τι να πεί κανείς για το "εμείς" της αλληνής...
(Για την ιστορία, το περιοδικό «Βαβέλ» ιδρύθηκε το 1981 από τη Νίκη Τζούδα, τον Γιώργο Μπαζίνα και τον Σταύρο Τσελεμέγκο. Ο Γιώργος Σιούνας εμφανίστηκε στο χώρο των κόμικς το 1985, αφού διαλύθηκε η αρχική ομάδα, η οποία είχε δημιουργήσει ένα περιοδικό-φαινόμενο στον περιοδικό Τύπο.)
Για την ιστορία, η παρουσία του Γιώργου στο περιοδικό δεν είναι υπό αμφισβήτηση, είναι πάρα πολύ απλό να βρεί κανείς παλιά τεύχη και να δει τι και πώς...είμαι διατεθιμένος να τα γράψω και αναλυτικά άμα θέλετε γιατι τιμώ και την ιστορία...όχι εδώ όμως θα χαθεί η ροή...
Όσον αφορά το Φεστιβάλ, γνωρίζουμε και δηλώνουμε υπεύθυνα πως στα 13 χρόνια λειτουργίας του υπήρξε πολιτικά ανεπηρέαστο. Κυβερνήσεις άλλαξαν, φορείς συνεργάστηκαν, χορηγοί σποραδικά εμφανίστηκαν, ουδέποτε όμως δεχτήκαμε παρεμβάσεις στις επιλογές μας από κανέναν, ούτε αυτολογοκριθήκαμε.
Το Φεστιβάλ υπήρξε πολιτικά ανεπηρέαστο, ξαναμανά προσπαθούμε να μαζέψουμε αριστερούς καλλιτέχνες και να συναγωνιστούμε στο ποιός την έχει πιο μεγάλη....την αγωνιστικότητα και την ηθική ακεραιότητα....τις τιμούμε και τις δύο.
Με την αυθαίρετη αναφορά χρηματικών ποσών ο Γ.Σ. αποσκοπεί αποκλειστικά στη δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων για λόγους που ο ίδιος μόνο γνωρίζει. Τα ποσά τα οποία θέλει να παρουσιάσει ως ιλιγγιώδη, είναι φανερό –για όποιον γνωρίζει έστω και το ελάχιστο από διοργάνωση ακόμα και μιας μικρής συναυλίας– ότι μετά βίας καλύπτουν τις δαπάνες των πολλαπλών εκδηλώσεων ενός Φεστιβάλ διεθνούς χαρακτήρα και τέτοιου εύρους, που επιμένει η είσοδος να παραμένει πάντα ελεύθερη.
Εδώ περνάμε στο ζουμί...τη μόνη αναφόρα σε ολόκληρη την απάντηση, στις καταγγελείες του Γιώργου. Αυθαίρετη αναφορά χρηματικών ποσών και τα λοιπά. Άρα, δεν αμφισβητείται τι λέει ένας αυτοκαταστροφικός αυταρχικός και βιαίος παρεμποδιστής κυκλοφορίας της Βαβέλ, απλά λέτε πως τα ποσά αυτά είναι ψίχουλα μπροστά στο έργο που παρέχετε...Εύγε....
Το ύφος του Γ.Σ., το γεμάτο ύβρεις, είναι απόλυτα ξένο σ’ εμάς, οι «αιχμές» για συνεργασίες και πολιτικές διασυνδέσεις είναι κλασική γκεμπελική μέθοδος για να τραβήξει το αρνητικό ενδιαφέρον των ΜΜΕ και να κηλιδώσει τις προσπάθειές μας. Δυστυχώς, είναι φανερό πως άλλα είναι τα κίνητρά του.
Το ύφος είναι απόλυτα ξένο ; Το ότι τον αποκαλείτε τρελλό και αυτοκαταστροφικό, που χρησιμοποιεί "γκεμπελικές" (sic) μεθόδους, τίποτε από αυτά δεν αποτελεί ύβρη...Περί ύβρεων μπορώ να χρησιμοποιήσω και άλλα παραδείγματα που θα δείχνουν και σε ποιό βαθμό το ύφος σας έχει αποξενωθεί από αυτές αλλά προτιμώ να χρησιμοποιώ ότι βρίσκεται σε δημόσια θέα προς το παρόν. Τα κίνητρά του είναι φανερά ; Ποιά είναι ; Να αυτοκαταστραφεί ή μήπως να καθυστερήσει το επόμενο τεύχος με την δικαιολογία ότι δεν είχε χρόνο αφού εγραφε το κείμενο ;
Για 25η χρονιά όσον αφορά το περιοδικό, και για 13η όσον αφορά το Φεστιβάλ, είμαστε ΟΛΟΙ εδώ. Από την «άλλη μεριά του ποταμού».
Αφού είσαστε ΟΛΟΙ εδώ, και το ποτάμι είναι βαθύ δεν παίρνετε και παρουσίες να έχει και κάποια αξία το κείμενο ;;;
Τιμούμε το ποτάμι....Αυτοί που είναι μέσα στο ποτάμι.
Οι "συνεργάτες" λοιπόν, έτσι γενικά, απαντήσανε...ποιοί είναι αυτοι ; Δεν μπορούν να βάλουν το όνομά τους τουλάχιστον ;
Με αφορμή τη βάναυση επίθεση που δέχεται το Διεθνές Φεστιβάλ Κόμικς και ειδικά η εκδότρια του περιοδικού «Βαβέλ» Νίκη Τζούδα, νιώθουμε την ανάγκη ως ομάδα που εργάστηκε, στήριξε και συνεχίζει να δημιουργεί στα πλαίσια αυτής της μοναδικής για τα ελληνικά δεδομένα διοργάνωσης, να δηλώσουμε τα εξής για να διαλύσουμε οποιαδήποτε προσπάθεια θλιβερής συκοφάντησης.
Κατ’ αρχήν, θέλουμε να δηλώσουμε πως τιμούμε τον Γιώργο Σιούνα για την προσφορά του, καθώς και για τη συμμετοχή του σε όσα όλοι μας κάναμε τόσα χρόνια. Δυστυχώς, φαίνεται πως τον έχει καταλάβει το «σύνδρομο του Ηρόστρατου»: στόχος του προφανώς έχει γίνει το να μνημονεύεται στο εξής για τις καταστροφικές του τάσεις.
Τιμούνε τον Γιώργο Σιούνα...αλλά είναι αυτοκαταστροφικός...τιμούμε και την αυτοκαταστροφή, τιμούμε και τον Ηρόστρατο άμα κάτσει...γιατί γνωρίζουμε και από αρχαία ελληνική γραμματεία...
Όσοι συμβιώνουμε σ’ αυτή τη δημιουργική κοινότητα (τόσο στο πιο ευρύ σχήμα του Φεστιβάλ όσο και στο περιοδικό), η οποία αναπτύχθηκε με κανόνες ισονομίας, διαπιστώσαμε με έκπληξη στην αρχή, και με οδύνη εδώ και τουλάχιστον 5 χρόνια, την αλλαγή στη συμπεριφορά και τη στάση του. Αυτό που άρχισε σαν μια απόσυρση και αρνητική συμπεριφορά προχώρησε σε μια επιθετική αυταρχική στάση και απαξίωση όλων των κοινών μας προσπαθειών. Το αποτέλεσμα ήταν η υπονόμευση του περιοδικού, για την αρχισυνταξία του οποίου ήταν υπεύθυνος, φτάνοντας από μηνιαίο που ήταν να κυκλοφορεί 4-5 φορές το χρόνο, και η πλήρης αποχή του από τη δημιουργική ομάδα του Φεστιβάλ.
"Όσοι συμβιώνουμε σε αυτή τη δημιουργική κοινότητα..." Ποιοί είστε ; Συμβίωση δημιουργία, κοινότητα, με μια πρόταση μαζέυεις κατευθείαν όλο το χαρτί..αριστεροί, καλλιτέχνες όλοι μαζί, εκτός και αν δεν είστε υπέρ της συμβίωσης ή της δημιουργίας...μα τι λέτε; Εμείς τιμούμε τη συμβίωση τη δημιουργία αλλά πάμε και ένα βήμα παραπέρα, τιμούμε και την κοινότητα...Καταλαβαίνω ότι είναι πολύ δύσκολο για σας να παρακολουθείτε το Γιώργο σε αυτή την κατρακύλα, (Τιμούμε τον κατήφορο) κάνατε τόσα πολλά για να τον βοηθήσετε, απειλές, εκβιασμοί, πόλεμο...
Είναι σαφές ότι ενώ στην αρχή απλά τον λυπόσασταν, στη συνέχεια δυστυχώς φοβόσασταν πλέον για την ασφάλεια σας και την δημοκρατία εν γένει, αφού εκτός από επιθετικός ήταν και αυταρχικός.....
Υπονόμευσε το περιοδικό, το οποίο ο ίδιος έβγαζε με πολύ κόπο...μπορείτε να γίνετε πιο συγκεκριμένος ; Τι ακριβώς έκανε ; Πως καθυστερούσε την κυκλοφορία του ;
Η συμβίωση άρχισε να γίνεται πολύ δύσκολη με όλους τους συνεργάτες. Το «Εγώ», όπως φαίνεται και από την υβριστική και απίστευτη ως περιεχόμενο επιστολή του, δεν είχε περιθώρια για να λειτουργήσει μέσα στο «Εμείς». Όσα διαβάζουμε σήμερα μας φαίνονται απίστευτα. Μα τα γράφει ο Γιώργος Σιούνας αυτά;
Τι να πεί κανείς για το "εμείς" της αλληνής...
(Για την ιστορία, το περιοδικό «Βαβέλ» ιδρύθηκε το 1981 από τη Νίκη Τζούδα, τον Γιώργο Μπαζίνα και τον Σταύρο Τσελεμέγκο. Ο Γιώργος Σιούνας εμφανίστηκε στο χώρο των κόμικς το 1985, αφού διαλύθηκε η αρχική ομάδα, η οποία είχε δημιουργήσει ένα περιοδικό-φαινόμενο στον περιοδικό Τύπο.)
Για την ιστορία, η παρουσία του Γιώργου στο περιοδικό δεν είναι υπό αμφισβήτηση, είναι πάρα πολύ απλό να βρεί κανείς παλιά τεύχη και να δει τι και πώς...είμαι διατεθιμένος να τα γράψω και αναλυτικά άμα θέλετε γιατι τιμώ και την ιστορία...όχι εδώ όμως θα χαθεί η ροή...
Όσον αφορά το Φεστιβάλ, γνωρίζουμε και δηλώνουμε υπεύθυνα πως στα 13 χρόνια λειτουργίας του υπήρξε πολιτικά ανεπηρέαστο. Κυβερνήσεις άλλαξαν, φορείς συνεργάστηκαν, χορηγοί σποραδικά εμφανίστηκαν, ουδέποτε όμως δεχτήκαμε παρεμβάσεις στις επιλογές μας από κανέναν, ούτε αυτολογοκριθήκαμε.
Το Φεστιβάλ υπήρξε πολιτικά ανεπηρέαστο, ξαναμανά προσπαθούμε να μαζέψουμε αριστερούς καλλιτέχνες και να συναγωνιστούμε στο ποιός την έχει πιο μεγάλη....την αγωνιστικότητα και την ηθική ακεραιότητα....τις τιμούμε και τις δύο.
Με την αυθαίρετη αναφορά χρηματικών ποσών ο Γ.Σ. αποσκοπεί αποκλειστικά στη δημιουργία αρνητικών εντυπώσεων για λόγους που ο ίδιος μόνο γνωρίζει. Τα ποσά τα οποία θέλει να παρουσιάσει ως ιλιγγιώδη, είναι φανερό –για όποιον γνωρίζει έστω και το ελάχιστο από διοργάνωση ακόμα και μιας μικρής συναυλίας– ότι μετά βίας καλύπτουν τις δαπάνες των πολλαπλών εκδηλώσεων ενός Φεστιβάλ διεθνούς χαρακτήρα και τέτοιου εύρους, που επιμένει η είσοδος να παραμένει πάντα ελεύθερη.
Εδώ περνάμε στο ζουμί...τη μόνη αναφόρα σε ολόκληρη την απάντηση, στις καταγγελείες του Γιώργου. Αυθαίρετη αναφορά χρηματικών ποσών και τα λοιπά. Άρα, δεν αμφισβητείται τι λέει ένας αυτοκαταστροφικός αυταρχικός και βιαίος παρεμποδιστής κυκλοφορίας της Βαβέλ, απλά λέτε πως τα ποσά αυτά είναι ψίχουλα μπροστά στο έργο που παρέχετε...Εύγε....
Το ύφος του Γ.Σ., το γεμάτο ύβρεις, είναι απόλυτα ξένο σ’ εμάς, οι «αιχμές» για συνεργασίες και πολιτικές διασυνδέσεις είναι κλασική γκεμπελική μέθοδος για να τραβήξει το αρνητικό ενδιαφέρον των ΜΜΕ και να κηλιδώσει τις προσπάθειές μας. Δυστυχώς, είναι φανερό πως άλλα είναι τα κίνητρά του.
Το ύφος είναι απόλυτα ξένο ; Το ότι τον αποκαλείτε τρελλό και αυτοκαταστροφικό, που χρησιμοποιεί "γκεμπελικές" (sic) μεθόδους, τίποτε από αυτά δεν αποτελεί ύβρη...Περί ύβρεων μπορώ να χρησιμοποιήσω και άλλα παραδείγματα που θα δείχνουν και σε ποιό βαθμό το ύφος σας έχει αποξενωθεί από αυτές αλλά προτιμώ να χρησιμοποιώ ότι βρίσκεται σε δημόσια θέα προς το παρόν. Τα κίνητρά του είναι φανερά ; Ποιά είναι ; Να αυτοκαταστραφεί ή μήπως να καθυστερήσει το επόμενο τεύχος με την δικαιολογία ότι δεν είχε χρόνο αφού εγραφε το κείμενο ;
Για 25η χρονιά όσον αφορά το περιοδικό, και για 13η όσον αφορά το Φεστιβάλ, είμαστε ΟΛΟΙ εδώ. Από την «άλλη μεριά του ποταμού».
Αφού είσαστε ΟΛΟΙ εδώ, και το ποτάμι είναι βαθύ δεν παίρνετε και παρουσίες να έχει και κάποια αξία το κείμενο ;;;
Τιμούμε το ποτάμι....Αυτοί που είναι μέσα στο ποτάμι.
πραγματικά αυτό πάει να πει ξεμπρόστιασμα....
ReplyDeleteμπράβο Τζέσικα
ωραία απάντηση δώσανε... αυτοι ήταν που εκδιδαν κ εγραφαν στη βαβέλ??? χα χα χα 1 κειμενάκι έγραψαν κ εχει πιο πολλες τρύπες κ απο γραβιέρα κρήτης... χα χα χα
Έλεος με αυτούς τους τύπους. Ποιύς τύπους; ο Σιούνας είναι τρελός.Το επιχείρημα που σκοτώνει. Κλασική σταλινική μέθοδος. Οι διαφωνούντες με Τζουγκαζβίλι (Τζουδαβίλι) είναι τρελοί και κλείνονται στα ψυχιατρεία. Απαγορεύεται δε να δημοσιευτεί η ανακοίνωσή τους σε όλες τις ελληνικές Ισβέστιες
ReplyDelete